Kisoihin ilmoittautuminen

Hiihtojaosto on syyskokouksessaan päättänyt seuraavaa kilpailuihin ilmoittautumisesta:

Sitovat ilmoittautumiset ensisijaisesti s-postitse: mikko_sport@hotmail.com tai tekstiviestillä numeroon: 0407399432 (Mikko) viimeistään vuorokautta ennen ilmoittautumiajan umpeutumista jos olet viikonloppuna menossa kisoihin (kilpailun nimi, päivämäärä, hiihtäjän nimi, sarja, tyyli ja matka).

HUOM! SM-hiihtoihin, Hopeasomman loppukilpailuihin yms. ilmoittautumisaika päättyy 10-14 vuorokautta ennen virallista kilpailupäivää.

Ota huomioon, että seuran ilmoittajalla täytyy olla aikaa lähettää tiedot järjestävään seuraan ja tällöin vältytään viime hetken moninkertaiselta ”ilmoittautumistulvalta”.

Huomio, että ilmoittautumismaksut hoitaa Tilikori, jonka täytyy saada hiihtäjän tiedot osanottomaksua varten.

Lisäksi monet hiihtoseurat vaativat kansallisiin hiihtoihin ilmoitettaessa, että seuran täytyy maksaa osallistumismaksut samana päivänä ilmoittautumisen yhteydessä.

Jälki-ilmoittautumiset s-postitse tai puhelimitse kisajärjestäjiin hoitaa ja maksaa hiihtäjä itse.

(HUOM! Jälki-ilmoittautumiset menevät suoraan kisajärjestäjälle, eivät Kilmo-järjestelmän kautta)