Kilpailulisenssi

Klikkaamalla kuvaa pääset lunastamaan hiihtolisenssin.

Hiihtojaosto on päättänyt syyskokoukseen 2022 lisenssin maksun osalta seuraavasti:

Jaosto maksaa lasten ja nuorten (7-23v) sarjojen hiihtäjille kilpailulisenssin ilman vakuutusta (skipassissa vakuutus kuuluu lisenssiin).

Huom! yleisen sarjan ja veteraani/aikuishiihtäjille seura ei maksa lisenssiä hiihtojaoston taloudellisen tilanteen vuoksi.

Lisenssin lunastaminen

Lisenssit lunastetaan aina netin kautta osoitteessa www.suomisport.fi. Jokaiselle lisenssin lunastajalle muodostuu Suomisport-tili, josta voi milloin tahansa tarkistaa voimassa olevat lisenssinsä ja tietonsa.

Huom uutena! Skipassi on jokaisen hiihtolajin harrastajan edullinen vakuutuksen sisältävä lisenssituote sekä 12-vuotiaille ja nuoremmille 65-vuotiaille ja vanhemmille myös kilpailulisenssi kansalliseen kilpailutoimintaan.

Maksukuittia vastaan tilinumeron kera seura maksaa lisenssin hinnan takaisin hiihtäjän tilille.