Ryönänjoen Ruskaextreme hölkkä la 28.9 klo 12->

Aika: 28.9.2019

Sarjat Extreme 4,5 km: N/M, N/M40, N/M 50, M60, N/M kuntosarja, P15. 1km:T/P7,9,11, 2km: T/P13.

Paikkakunta, lähtöpaikka ja kellonaika Kiuruvesi, Ryönänjoki (Karsikkoniementie 25) Möljän uimaranta klo 12 juniorit ja klo 12.30 aikuiset

Osanottomaksut ja ilmoittautuminen Ennakkoilmoittautuminen kiuruveden.urheilijat@hotmail.com to 26.9.19 mennessä. Jälki-ilmoittautuminen kisapaikalla klo 11.30 mennessä. Ruskaextreme 10€. 1km ja 2km 2€

Palkinnot Kilpasarjoissa palkitaan kolme parasta.

Reitti Aikuisten ja junioreiden reitti on merkattu selkein opastekyltein/ opastenuolin. Junioreiden edestakainen juoksureitti etenee hiekkatietä pitkin. Extreme reitti (4.5km) sisältää n. 3km hiekkatietä ja 1.5km polkujuoksua sisältäen paikoin kosteikkoa ja mutapohjaista ajouraa.

VAKUUTUKSET Kilpailijoita ei ole vakuutettu kilpailun aikana järjestäjän toimesta. Jokainen kilpailija kilpailee omalla vastuullaan!!

MUUTA Kisapaikalla toimii Ryönänjoen kyläyhdistyksen puffetti. Järjestäjät: Ryönänjoen kyläyhdistys ja Kiuruveden Urheilijat

Tervetuloa haastamaan itsesi ja kaverisi Ryönänjoen Ruskaextreme-hölkkään!