KiurU:n joukkueille 5 mitalia Karttulan maakuntaviestijuoksuista.

21.9.2020

Karttulassa juostiin la 19.9 jo 10 kerran Pohjois-Savon maakuntaviestijuoksu Karttulan Urheilijoiden järjestämänä.

KiurU:lta oli mukana yhteensä 8 joukkuetta, jotka saavuttivat yhteensä viisi mitalia (4 hopeaa ja 1 pronssi).

Pohjois-Savon maakuntaviesti hopeaa juoksivat T12 sarjan 1 joukkue Anna Ritvanen, Anna Siponen, Iida Pennanen ja Enni Herranen sekä P16 sarjan 3*1.3km:n viestijoukkue Luukas Hyytiäinen, Niilo Kouvalainen ja Arttu Ritvanen.

Hopealle juoksivat myös aikuisnaisten joukkue Marja Kemiläinen, Anne Väisänen ja Tarja Viertorinne sekä miesveteraanien joukkue Teijo Niskanen, Petri Viertorinne ja Asko Kumpulainen.

Miesten yleisen sarjan joukkue Ville Kumpulainen, Mikko Kouvalainen, Harri-Pekka Tikkanen, Riku Koirikivi ja Risto-Pekka Räty juoksivat pronssille, Puijon Hiihtoseuran viedessä miesten sarjan mestaruuden.

T16 sarjan joukkue Jatta Hiltunen, Enni Herranen ja Heidi Kokora juoksivat 3*1,3km:n viestissä sijalle 4.

T12 sarjan KiurU:n 2. joukkue Enni Pennanen, Emilia Siponen, Miisa Jauhiainen ja Tuuli Kärkkäinen juoksivat sijalle 6 ja KiurU 3 joukkue Elisa Hakulinen, Aino Remes, Miia Nousiainen ja Iida Siponen sijoittuivat sijalle 9 T12 4*1km:n viestissä.

Kaverisarjassa nähtiin myös seuran juoksijoita Markkulan Mainiot Menijät (Marko Saari, Sini Juntunen ja Jere Juntunen) juostessa sijalle 8 ja Juhan Tiimin (Juha Juntunen, Pirkko Jaakola-Juntunen ja Maarit Knuutinen) sijoittuessa sijalle 12.

Tänä vuonna maakuntaviesteihin osallistui yhteensä 63 joukkuetta harraste -ja kilpasarjat huomioiden.