Yleisurheilu juniorit treeniryhmä 2019-2020

Kiuruveden Urheilijoiden junioreiden yleisurheilun treeniryhmä liikuntahallilla/juoksusuoralla syyskuusta toukokuun loppuun sunnuntaisin klo 17.30-19.00.

Treeneisä käydään läpi monipuolisesti eri yleisurheilulajeja ja juostaan paljon. Lisäksi ohjelmassa on mm. monipuolisia koordinaatioharjoitteita.
Varsinaista ikärajaa ei ole, mutta osallistujilta edellytetään ryhmässä toimimisen taitoja niin, että ohjaajat voivat keskittyä taitojen harjoittamiseen. Ryhmä jaetaan harjoituksissa osallistujien tason ja ohjaajamäärän mukaan 2-4 ryhmään

Ohjaajina toimivat Markku Siponen, Lassi Myllylä, Anna Räty ja Toni Auvinen.

Treenimaksu (yhteensä noin 30 harjoitusta) 50 €/osallistuja

Yleisurheilukoulumaksut maksetaan tilille: FI68 5157 0620 0286 96   viestikenttään: Yleisurheilu + osallistujan nimi esim. Yleisurheilu Matti Meikäläinen

Treenityhmään osallistuminen edellyttää seuran jäsenyyttä. Ohjeet jäsenmaksuihin löytyvät seuran nettisivulta vuodenvaihteen jälkeen.